sâmbătă, 19 martie 2011

Hwang Jin Yi-dansul salvator

Continuarea acestei recenzii, în care vă spuneam că Hwang Jin Yi îşi va salva bărbatul iubit de la moarte,v-o prezint acum.


Cei doi au fugit vreme de 3 ani,dar au fost nevoiţi să revină în capitală,iar ministrul Kim Jung Han urmează să fie pedepsit cu moartea pentru că şi-a părăsit regele,căruia îi era loial.


Jin Yi de asemenea urmează să fie pedepsită,dar deocamdată ea se ascunde.Când aude că ministrul va fi pedepsit cu moartea,alege să participe la un banchet dat chiar în faţa regelui,cu toate că asta poate însemna şi moartea ei.


Însă dansul ei e pe cale să producă un sfârşit neaşteptat.
Ea îşi face apariţia în scenă într-o uriaşă floare,din care iese,după ce floarea se deschide petală cu petală.








În acelaşi timp,ministrul este dus la locul execuţiei.
Jin Yi iese din floare,dar are capul acoperit cu o pălărie,şi nimeni nu ştie cine se ascunde în spatele acesteia.





Atunci îşi dă pălăria jos,şi toţi rămân consternaţi,mai ales regele,dar dansul continuă.
Ea desfăşoară o hârtie pe care este scrisă o frumoasă poezie,
Într-o lungă noapte a iernii
Am tăiat corzile inimii mele…
Şi le-am aruncat sub vântul primăverii
Când iubitul meu vine în noapte
Am să-mi desfăşor inima puţin câte puţin
Când iubitul meu vine în noapte
Am să-mi desfăşor inima puţin câte puţin.
Poezie care pentru Jin Yi semnifică sfârşitul pentru ea şi pentru iubitul ei.
Dansul şi poezia impresionează audienţa,pe unii până la lacrimi,inclusiv pe rege,care ordonă imediat ca procesul uciderii ministrului Kim Jung Han să fie oprit.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu